I swore I'd never fall again but this don't even feel i fallen so put me back to the grown again.

idag ska jag bara vara hemma hela dagen. har prov imorrn i projekt och företagande som ajg iprencip inte kan nånting i.. Inte bra men jag har iallafall nånting att skylla på i och med att jag har varit sjuk och att ajg inet ahr fått nån bok att plugga i. då kan man ju säga att man vill göra provet senare, eller? Hur som helst så är det ju ingen större idé för mig att göra det imorgon då blir det ju bara omprov. Nej, det vill man ju inte^^

iallafall så blir det en hel dag hemma för min del. anton brukar sova hos mig som mest varenda dag men inatt får man sova hemma precis som igår. jag behöver tid för mig själv så jag kan sitta och plugga i lugnt och ro. sne så ska dom ändå iväg och köpa en bil, han, fredde, johanna och tosse och jag känner absolut inte för att följa med faktiskt så jag stannar hemma. Imorrn kommer dagen som man ser framimot hela veckan den efterlängtade FREDAG sedan blir det helg och lediga dagar, skönt skönt! Imorrn skulle vi troligtvis samla ihop så många från klassen som möjligt och se film hemma hos mig. men vi får väl se hur det blir med den saken alla är ju inte så positiva tyvärr, får helt enkelt höra mer om det imorrn! filmkvällen tar förhoppningsvis inte hela kvällen så senare blir det väl att jag umgås lite med fredde, johanna och anton. :)


                
du är underbar älskling.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0