bra anställnings intervju.

idag har jag varit på min första anställningsintervju, som var på kvantum.
jag tyckte att endel frågor dom ställde var rätt komplicerade men det gick trots allt bra ändå. När jag gick till bussen i morse så tänkte jag just på två frågor som jag bara önskade att dom inte skulle ställa " berätta för oss nu, vem är sandra hurtig?" och " förför tycker du att just du sulle passa för detta jobb" dom ställde självklart en av dessa frågor den förrsta : vem är sandra Hurtig? frågan bara ekade och ekade i mitt huvud. Ja vem är egentligen jag?
jag vet inte hur det gick med mitt svar på den frågan eftersom att jag inte alls gillade den. Men jag sa så mycket ajg kunde om mig så jag hoppas det var tillräckligt. Ett jobb på ica kvantum skulle vara ett väldigt stort plus för mig och jag tror att jag skulle tycka att det var passande just för mig i och med att dom inte sätter sådär jätte extrem press på en till en början och att man kan ha flera olika sysselsättningar att hålla på med och inte bara en och samma.
idag ska ajg fortsätta med mitt pluggande på projekt och företagande som idag blev flyttat till på måndag pga att vi har kompiledigt fredag jag fick även veta om ytterligare ett prov som dök upp bara sådär hux-flux i hälso pedagogik ett prov där vi kommer måste gå igenom kring 30 sidor där vi kommer få svara på frågor. Gör vi inte det så klarar vi inte provet.
känns inte sådär jätte kul eftersom att det sattes på tisdag. vilket betyder att ajg måste plugga under helgen, fan surt!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0