helgen :)

fredag idag oooh så skönt oj vad jag ska sova alltså. :) helgen ser lugn ut . idag har vi bara varit hos anton och sett några filmer, senare ska vi fara till mig och förhoppningsvis hinna vara med johanna och fredrik som för tillfället är i älvsbyn och fixar johannas tatuering som säkert kommer bli skitsnygg!
imorrn ska vi också bara vara hemma och sköta ozzy eftersom att therese ska bort och behöver en hundvakt, vi har ändå ingenting planerat så vi to på oss det.


lösnaglarna som jag satte fast igår sitter väldigt bra och jag blev riktigt nöjd med dom faktiskt, dessutom har jag gjort manekyr på dom också så det blev fint. jag är sugen på att sätta fast min håförlänging igen men jag vill att håret ska bli bättre först jag vill inte att det ska lossna lika mycket hår som sist, det var hämskt;/
så jag tänkte försöka vänta tills efter jul då jag också ska färga mitt hår igen. Har varit mkt färgande och annat som har skadat mitt hår på sistone så det har blivit rätt nött dessuom plattade jag mitt hår varenda dag förut vilket jag aldrig gör längre, väntar på en ny plattong så det inte blir lika nött för nu har håret verkligen blivit bättre och det har börjat växa massor också. Så det är riktigt skönt, jag hatar att ha nött hår ;S

                         


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0