Planering inför nyår :)

Just idag har jag väl nte gjort allt för mkt. jag har bara varit inne hela dagen men jag har haft sällskap av anton så det har gått bra iallafall förutom alla läxor jag har suttit med. 
till middag idag åt jag våffllor med grädde och hjortronsylt, det var riktigt gott så jag orkade till och med två stycken vilket är bra av mig eftersom att jag knappt får i mig nån mat alls nu för tiden.- Har ingen aning om vad det beror på men känns väl inte sådär jätte bra om jag säger så. Har inte ens fått i mig nå godis vilket är VÄLDIGT och då menar jag väldigt ovanligt. Som det såg ut för ett tag sen så fick jag säga till mig själv att sluta äta godis och börja motionera istället. Det har jag väl inte varit sådär jätte duktig på nu för tiden heller om man räknar bort dom 6 idrottspassen jag har i veckan så motionerar jag väl som inget alls,. Näädu sandra nu är det dax att börja springa igen.  

sendare ringde johanna till mig och vi började prata lite om nyår. Vi ska bo i en stuga i kronogård från den 29onde december till den 2 januari där vi ska festa, köra skoter och en massa kul, jag måste även tillägga att vi har fått en enormt fin stuga med ström osv så det är skönt!:)
förutom att vårat lilla gäng ska dit så är det en hel del massa andra också så vi blir inte direkt själva, jag tror att det blir väldigt roliga dagar där borta och ett bra nyår.


jag älskar dig johanna:)<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0