Jul lov :)

härlig vecka i veckan bara korta dagar & utan lektioner tänk om det alltid kunde vara såhär:)
idag var iallafall sista dagen innan jullov och vi slutade 11. efter skolan gick jag på stan med bea ett tag och fixade en julklapp till mormor som jag hoppas att hon ska bli nöjd med. Senare lämnade jag bea och gick för att hälsa på johanna på hennes jobb och stannade där tills hon slutade. stackarn fick gå ändå till två idg innan hon fick gå.
ikväll blir det en lugn kväll förhoppningsvis med en vaken anton. därför att jag skrev att han förhoppningsvis skulle vara vaken är pga att han har varit vaken hela natten inatt och suttit framför datorn, förstår inte hur han orkar, menmen!

Imorrn ska jag vara med min älskade vän johanna och elin ska bli riktigt roligt med en tjejkväll utan några pojkar för en gångs skull får väl se vad vi tre hittar på. ;D

Pusstjing.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0