Miss u.

idag fick jag en extrem lust att  hälsa på min brorsdotter har inte varit där på snart två veckor så det är dax att pallra sig dit tycker jag, på tal om henne så köpte jag hennes julklapp igår tyvärr så blev det inte riktigt den julklappen jag hade tänkt mig men det blir nog bra ändå - Världens sötaste docka, världens mest underbara skapelse jag skulle ge dig hela världen om jag hade kunnat.
igår var jag med elin och johanna vi mös på och hade det allmänt trevligt. Senare på kvällen kom vi fram till att vi var sugna på att mysdricka litegran så vi for till jimmy åslund och satt med han ett bra tag bara pratade och tog det lugnt. Tills johanna kom på att hon var hungrig och ville till sunes så vi ringde till dodde som snällt skjutsade oss dit där vi träffade matte eriksson och jag fick en gratis strips meny- tack grabben!
förövrigt så har det inte hänt mycket annat i helgen, i fredas var jag bara hemma med anton och tog det lugnt- om jag inte minns fel. fan ajg börjar få minnesluckor redan nu, inte bra alls sandra inte bra!
nu tänkte jag städa undan lite i mitt rum det ser ut som fan.
så pojkar och flickor hade bra.
Pussting



Kommentarer
Jennie

Hej!

Inte visste jag att du också hade en blogg. Nu har ju alla i familjen en egen sida =)

Är det jullov nu för dig som gäller och har du hört nåt om nå extajobb som du hade sökt?

Kramar!

2008-12-21 @ 16:49:36
URL: http://jenniehurtig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0