red head.

Ja nu sitter jag här ,med färg i håret som så många ggr förr och hoppas på att det blir lyckat. är lite nervös måste jag säga eftersom att jag prövar en helt ny röd färg som jag adrig har sett förut men den såg snygg ut så jag var helt enkelt tvungen att testa. Idag har jag varit på stan med johanna, köpt en par skor till nyår, underkläder och hrfärg.
jag hade gärna köpt några till par skor men vi insåg genast att det var omöjligt att hinna med eftersom att man har otåliga pojkvänner som helt enkelt inte klarar av längre än två timmar på stan trots att dom slipper gå vid våran sida.
Nåja det blir nog bra ändå är ju trots allt en dag imorgon också. Då blir det Lule för våran del. Var egentligen planerat att fara dit idag men johanna och fredde försov sig till halv 12 och stan i lule stängde 2-3 så vi kände att det helt enkelt inte var någon större idé så vi fick nöja oss med att shoppa i Pite stad ist. Innan jag satte i min spännande färg i håret så packade jag inför kronogård som vi åker iväg till måndag morron. blev en hel del packning och stora väskor & trots det så har jag inte packat mat och sängkläder än, det blir nog bra iallafall får jag hoppas.
Imorrn som sagt bär det av till lule. halv 9  ska vi stiga upp för att kunna fara iväg så tidigt som möjligt sen har vi bestämt att vi ska ta oss en macka på dagoberts vilket ska li våran frukost.
nu tänkte jag gå och väcka pojken som ligger och sussar  i min säng.
 ha det bra pojkar och flickor!
Pusstjing!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0