suveränt

i förrgår fick vi våran bil- ford scorpio som vi har väntat på ett tag nu har vi iaf fått den så vi har varit ute och kört gooode så mycket. men mest efter skogsvägar för den låter en hel del pga hål i avgasröret ;) skitkul är det att åka med den iallafall fastän vi har kört av vägen ex antal ggr x)

igår var det fest för våran del hos patrik i roknäs. Vi startade rätt så sent eftersom att fredde och johanna var sega och då menar jag väldigt sega jag tror inte jag och anton kom igång förens halv 11 men trots omständigheterna så var det rätt å trevligt iallafall. kring 12 for vi in till stan oh hälften käkade på max. Jag har bara mina julklapps pengar kvar så jag kunde inte äta, nog för att jag inte var speciellt hungrig ändå så. jag kan nästan inte förstå en sak som jag faktiskt har gjort VÄLDIGT bra enligt mig. jag har klarat mig en hel vecka utan godis det är fan världsrekord från min sida iallafall det bästa jag gjort på sådär ett år ;) det firar vi med en busbild.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0