merry christmas:)

julafton idag och jag är helnöjd!:) jag har till mestadels fått vad jag har velat ha så jag kan lugnt säga att det känns kanon.
fick mina älskade vita vinterskor som jag har tjatat om att jag så mycket vill ha, en digital kamera, pengar både på mobilen och i hand, tjocksockar- kan vara bra till kronogård, ett jätte fint armband av jennie, ett foto på min älskade brorsdotter i en ram där hon ahr på sig sin "min faster är min bästis tröja " som hon fått av mig i sommras, och en massa mera.

rätt besviken på anton att han inte ska komma hit och sova med mig bara som han lovat annars har min julafton varit väldigt bra. Just nu är jag väldigt sugen på att fara på stan och shoppa bara så jag lär nog vara ute kl 10 när stan öppnar på fredag. Tänkte gå med johanna så får väl se om vi hittar på nånting under kvällen också, fredrik stackarn ligger hemma med magsjuka så vi får väl hoppas att han är frisk innan kronogård på söndag bara..
tyvärr så är jag lite osäker på kronogård är extremt sugen men vi behöver en massa mer folk med oss om vi ska ha råd att fara, just nu är vi bara 5 pers vilket blir på tok för dyrt så jag är väldigt orolig att det inte blir av men vi får helt enkelt hoppas på det bästa och att vi hittar mer folk som vill följa med oss.
Nu ska jag gå tillbaka upp till min mamma, pappa syster och mormor och se tv. Ha en fortsatt trevlig jul.

Pusstjing

                                    


                                


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0