youre everything i need and more, it´s written all over your face. baby I can feel youré halo pray i´t wont fade away..

kvällen blev inte så tråkig igår trots allt johanna ringde så jag for till munksund där det var fest.
blev hur som helst en nykter kväll för mig, sköönt som fan. :)

idag har jag skickat min mail adress till aditro som dom skrev i ett brev att dom ville ha och på onsdag ska jag träffa chefen på ica kvantum för att se om jag kan få nått jobb där på lov, kvällstider och helger skulle vara rätt bra =) just nu sitter jag och anton och kollar på när dom äter äckel kryp i fear factor, FYFAN! men rätt kul att se om dom klarar de.
idag har jag varit och hälsat på min älsklings Lovis som sprang runt som en tok i sin gå stol och skrattade hela tiden. tänk så mycket du har utvecklas sen första gången jag träffade dig. jag är så glad att du finns, du är den mest underbaraste skapelse som satt sin fot på denna jord. Faster älskar dig så otroligt mycket, natt som dag <3


            



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0