välkommen 2009

för alla som inte vet det så har jag hårförlängning nu
och för alla som inte vet det här heller så far vi till kronogård imorrn tidigt på morgon och stannar där till på fredag så om ni vill ha tag i mig under nyår så finns jag på mobilen ;)
men fyfan avd jag har varit stressig idag, mamma och pappa har tjatat som fan över saker mellan himmel och jord, allt som går att tjata om med andra ord sne så har jag varit in till stan och käkat, packat som en tok, handlat mat och hälsat på min brorsdotter så jag har hunnit en hel del men jag har hållt på att stressa ihjäl mig, sen så har det inte gått att få tag i anton heller eftersom att han har varit och hämtat, lastat skotrar sen fyra idag också har han inge batteri på telefonen heller för den delen så det har varit en del stress som ni hör men nu är jag äntligen färdig. har till och med hunnit städa och dammsuga i mitt stökiga rum som nu är rent och fint välstödat och bytta sängkläder och allt så nu har jag gjort bort det iallafall inet särskilt kul att komma hem till ett stökigt rum som man vet måste städas samma dag eftersom det knappt går att gå på golvet av alla kläder,. ;p

nej nu ska jag helt enkelt bara ta det lugnt och hoppas på att anton kommer hem snart så jag kommer mig iväg till han innan det blir allt för sent. Till er andra önskar jag ett bra och gott nytt år om vi inte hörs under kvällen vill säga =)

Puss på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0