Johanna 18 :)

just nu sitter jag hemma hos min älskade solstråle johanna, hennes mamma ropade precis på oss och frågade om vi ville ha fika och det ville vi självklart så vi ska snart gå och fika.
Idag fyller hon 18 år och jag hoppas verkligen att hon får världens bästa dag! :)
vi har bestämt att vi ska gå ut någon helg framöver eftersom att hon inte har gjort det förut. Vi ska först förfesta hos henne, äta gó mat och sedan gå ut, kommer bli SVINKUL :D
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
min dag har iallafall varit jätte bra idag. Jag har haft två övningskörningar med både emanuel och Rolle. Det gick jätte bra och det känns även bätter coh bättre för varge gång, det känns verkligen att det är nära. Känner mig extremt taggad och nervös.
jag har varit på skolan idag också men åkte hit med 2 bussen. Har haft en massa jobbiga lektioner och har påbörjat ett TRÅKIGT grupparbete med TRÅKIGT folk. Ja ursäkta mig men jag hamnade verkligen i en tråkig grupp och det står jag för!,p Första april idag och rolle har försökt med en hel del april skämt vilket funkade endel ggr men inte alla.
ikväll ska anton sova hos mig och vi ska se efterlyst, mysmys. Imorrn är det torsdag och det betyder att det snart är helg. Jag lääääääängtar! och jag längtar som mest tills på fredag när jag och bea ska festa. Det kommer bli helgens höjdpunkt, lätt :):)
nu ska jag vara social med johanna.
Ha det bra!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0