L-town!

Idag har jag varit på stan med bea i luleå. Hon ville ha någon att gå med efetrsom att hennes mamma skulle g med ida. Hon ringde mig imorse kring 12 och jag blev enromt sugen när hon frågade. Nog för att jag inte har sådär mkt pengar att skryta om men den kan ändå vara roligt att gå omkring och kolla eftersom att dom har lite mer än vad dom har här i Pite.
Vi gick iaf omkring på alla affärer som fanns, Bea kollade på lite saker till hennes rum, skor och kläder. ag har ju ingenting att fixa till i mitt rum eftersom att jag redan har inrett det för typ sådär 2 år sedan så jag är nöjd med det som de är. Däremot så hade det inte skadat med några fler skopar och jag hittade faktiskt några stycken som jag blev förlskad i men alla bara klagar " du har ju redan skor så det räcker" tyst med er det har jag ju inte. Man kan aldrig få för mkt skor, jag skulle nog helst vilja ha en hel skoaffär för att vara nöjd och jag är på god väg iaf!=)
Nog prat om lule, har man inga pengar så kan man inget köpa så är det. Jag har bara lite svårt att acceptera det ibland vilket kanske inte alltid är världens roligaste.
Bea frågade om vi skulle hitta på nånting senare idag men jag har ju tyvärr lovat anton och har man lovat han nånting så måste man hålla det också annars blir det livat på riktigt och jag skämtar inte ..
Så jag ska iallafall köra till han sedan ska han få tanka bilen och sen får vi väl se vad vi hittar på. Kanske far in till stan en sväng eller två. Dessutom måste jag fixa till hans hår som jag fortfarande inte har gjort, färga det och sådär.
Imorgon blir det att vara med Johan Vollen och Mia Berggren om nu johan pallrar sig hem från arjeplog vill säga. Det återstår att se men jag ska iallafall vara med Mia vilket kommer bli så kul så eftersom att det nu var ett tag sen känns det som.
På lördag blir det fest tillsamans med Johanna Bergström, vi ska fira henne inne på pentan så då blir det FET FEST med massor med dricka. Kommer bli klockers. Och när jag ändp pratar om henne så ska jag gå och duscha nu och sen ska jag ringa till hon. Så ni får ha det så bra allihopa!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0