Pentryt ikv, be there!

kvällen igår var lugn och bra, vi tog bilen och hälsade på linda och andré som var hos therese och jugge för att vakta deras nykastrerade hund eftersom att dom var och sov på hotell.
Vi spelade Buzz som är ett av världens roligaste spel (enligt mig) sen så såg vi även ps I love you som då också är världens bästa film (enligt mig) så det avr en rba kväll.
halv 11 for vi tillbaka hem hit, jessica stackarn som endast har sovit 4 timmar natten till igår var ju självklart jätte trött så vi for hem för att sova, somnade inte riktigt direkt vi låg väl där inne och snackade skit som alla tjejer gör i en timme ungefär sen somnade vi sött.
Jag vaknade av min telefon 10.50 ungefär och sedan kunde jag inte somna om, det finns inte särskilt mkt att göra i husvagnen och eftersom att jessica fortfarande sover så tror jag inte att hon är speciellt ledsen över att jag lämnade henne och gick in. Hon får komma in när hon sovit klart helt enkelt.
för att göra en lång historia kort så ska vi ut på pentryt ikväll och vi hoppas på mkt folk fast dom flesta sääääkert är i fjällen eller andra ställen ikväll, det återstår att se. Kom till pentryt om ni inte har något annat för er och håll oss sällskap!:)
ikväll blir det taco på matsedeln and I LOVE IT så det blir bra annars händer inte särskilt mkt annat idag, ska söka igen nå kläder inför ikväll eftersom att jag inte har den blekaste om vad jag ska ha på mig. Det ordnar sig som alltid.
Nu ska jag gå tillbaka till husvagnen och se om jessica har vaknat.
Ha det bra!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0