Stekhet stekare!

15+ , Sol och helt underbart.
Direkt jag kom hem från skolan så gjorde jag mig en kopp te och gick ut i solen. jag drack inte upp teét precis utan somnade med min katt på min mage. Jag vaknade ungefär en halv timme senare av en vibrerande telefon, Det avr anton. Han frågade om jag ville vara med han idag vilket jag självklart vill men först ska jag ta min promenad runt bodsjön som jag redan bestämt mig för att göra.
jag verkligen älskar värme och kan inte motstå från att vara ute när det är såhär fint väder, hoppas bara att snön smälter bort snart. det hade inte skadat med 10 grader varmare heller om man säger så.
jag blev så himla taggad på en utlandsresa när jag låg där ute i solen och stekte så jag gick in på Apollo och kollade på några utlandsresor och nog hittade jag några bra alltid nackdelen var bara att dom var från sthlm- inte direkt positivt för då måste man ju ta sig dit också och det är ju inte världens kortaste. Jag insåg att jag allt får vänta med min idé tills jag får lite mer pengar eftersom att jag inte har ett öre som det ser ut just nu tur att studiebidraget kmr snart =)
Idag ska vi äta fläskfilé med kroketter och annat gott, jag svälter så det blir bra!;>
Nu ska jag hämta anton sen ska jag tillbaka ut i solen igen.
Ha det bra!
PUSS snöggisar!

turkiet 2008 :) <3



Kommentarer
Erika

snygging ;)

jahaja, jo jag med, har typ nå halsvirus, så jag vet inte när jag kan komma till skolan, för det smittar typ :O äh, det är iaf engelska lärarens fel ;P haha

2009-04-22 @ 17:56:36
URL: http://erikavikstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0