Valborg

Idag är det onsdag men också dagen före valborg. Imorrn far jag till arjeplog och stannar där till på fredag så då blir det fest med dom bästa!:D
Idag händer det inte mkt alls, ska vara hemma med min älskade anton, se film, mysa och sådär men just nu så sitter jag och väntar på att mamma och pappa ska handla klart så vi kan tanka min bil inför idag & i helgen. 
Igår så var jag med Anton hemma hos mig, vi såg andra avenyn och våran hyrda film annars gjorde vi inte särskilt mkt, tog det lugnt och det var jävligt skönt. Han sov hos mig och jag var lika trött som vanlit när jag vaknade imorse fastän jag hade sovmorgon till 9. Skolan var inte särskilt jobbig alls, dagen gick fort och jag är glad eftersom att jag redan är färdig med min arbete i hälso pedagogik. Ett häfte där man skulle skriva om sin egen hälsa, mitt blev ett häfte på tre sidor, fyra med framsida. Under lunchen så for jag runt på olika ställen och sökte jobb så snälla ge mig ett. Jag är i starkt behov!
nu ska jag och anton fara hem till mig, jag ska plugga och han ska nörda framför datorn?;)
ha en bra valborg.
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0