27/8

Just nu sitter jag i munksund igen, gör inte särskilt mkt alls förutom att umgås med vänner och sitta framför datorn.
Idag har jag varit hos tandläkaren och dom kom fram till att jag gnisslar tänderna väldigt mkt på nätterna, har tappat några tandbitar så nästa gång blir det att slipa till dom, har aldrig gjort nånting mer tänderna förut så jag hoppas de blir bra. 
Hade snart tänkt börja åka hemåt eftersom att en jävla massa dimma belägrat Piteå. kommer förmodligen inte se ett skit och det blir nog värre och värre ju mörkare de blir.
Imorgon är det fredag och sedan helg så förbannat skönt, oj vad jag ska sova när jag kommer hem från skolan alltså.
på kvällen ska jag vara med Mia & johan, festa och ha skit kul sedan blir det nog troligtvis att återvända till Lule på Lördag.
Jag har inte mkt mer att komma med idag, har väldigt ont i magen så det blir nog en tidig kväll ikväll så jag är utvilad till skola imorgon igen.
nu ska jag börja åka hem,
ha det bra allihopa!
PUSS, S.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0