Awesome!

nån dag sen jag skrev nu, trots inte så lång tid så känns det så eftersom att jag har träffat så otroligt många nya och söta männsikor & hittat på otroligt mkt saker. varge morgon sen i fredas så har jag vaknat av väldigt söta charmerande sms från både män och kvinnor. jag har träffat världens bästa Johan Vollen som jag inte träffat på ett bra tag, jag har tsm med vänner gjort världens onödigaste roadtrip till norrfjärden, Mysit, sett film, partat på 1906 & Kalles tsm med en massa vänner som Sandra Nordin, Linda Eriksson, Sofia Hedkvist, Ronny Englund, Linus Nilsson, Andreas Åström, Tommy Brännström, Maria Keil Marcus Nilsson mfl. Jag skulle beskriva min helg som helt otrolig.
Nu är det söndag och jag känner mig en aning sliten men inte motför vad jag hade kunnat känna mig eftersom att
jag inte bara drack öl igår utan även vin och tyvärr sprit också vilket innebär att heter man Sandra Hurtig och inte tål sprit så blir det en baksmälla nästa dag. Jag är med andra ord en aning seg, ingen huvudvärk men väldigt trött så jag tror bestämt att det blir en hemmmakväll ikv, otroligt skönt.
Imorrn är det skola och jag ser inte fram emot det alls, extremt jobbigt.
Nu ska jag ladda upp några bilder från i helgen finns även på facebook.




Fredag :)





sådär, det var väl alla!:)
ha det bra allihopa!
PUSS, S.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0