"Fossil"- sommarns bästa!

Idag har dagen varit jobbig, har suttit på stan med korvvagnen och nästan inte sålt nånting så det känns nästan som att man suttit där i onödan, som tur är har jag haft min darling med mig så jag hade nån att prata med annars hade jag garanterat aldrig orkat..
Imorrn ska Linda sitta med mig igen så då kasnke de går bättre, det känns nästan som att jag får mer sålt när hon är med och jag fattar absolut inte varför!
Iallafall så har jag inte hunnit mkt annat idag, har sovit när jag kom hem sedan for jag tillsmans med Anton hem till honom och somnade men vaknade bara en stund senare av att Tuva skrek och skrattade, tur hon är söt iallafall.
Det var nog ändå dax att stiga upp trots allt.  När jag kvicknat till så tankade jag min bil för hela 130 kr och sedan for vi in till staden och lämnade tillbaka en bra film som vi hyrde för exakt en vecka sedan och när vi ändåvar i stan så tyckte anton att det var lika bra att bli hungrig och köpa mat så jag bjöd han på ett skrovmål på big boy och köpte lökringar till mig själv och när vi ätit upp maten så for vi hem till honom igen.
Nu sitter vi här hemma hos honom, han ser grannfärjden och jag sitter och skriver blogg. jag ska snart gå och kolla med han men först tänkte jag berätta vad vi gjorde igår.
efter att jag jobbat färdigt så for vi först hem till mig och sedan for vi vidare till Antons syster och åkte på en så kallad "fossil" efter deras båt, det absolut roligaste som finns enligt mig just nu trots att man ramlar av och får bada några ggr. Annars hände ingenting speciellt igår, jag jobbade som sagt och sedan så han vi som ingenting annat eftersom att vi kom hem efter klockan 10 och jag skulle upp och jobba idag. Men bra dag var det iallafall!
Nu ska jag gå och kolla tv med Anton.
Ha det bra allihopa.
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0