LK- dag 1!

Ikväll blir det Lulekalaset igen men idag blir det tsm med Sara och jag tror absolt att det kommer bli en kanonkväll.
Igår var kvällen jätte bra, jag gick tsm med min syster Jennie, kvällen började på arcus campingen tsm med mamma, pappa, jennie då, min farbror och hans ingela sedan så åkte vi båt tillsmans med dom in till hamnen i stan och sedan gick vi in till kalaset.
samanfattning av kvällen : vi köpte drinkar i barer, drack vin, öl och cider i husvagnen, gick på toaletten x-antal ggr, jag försökte tvinga med henne och åka karusell med mig vilket absolut inte gick så vi sket i det, tävlade om vem som fick mest killar att kolla in en, Langos och thai wook.
Det där var en liten sammanfattning av kvällen och det var skitbra, jag har självklart tagit en massa bilder som ni ska få se så fort jag kommer hem till en dator med kamerasladd.
ikväll ska jag och sara börja här på campingen så fort hon anländer hit och sedan ska vi cykla tsm med Pappa in till stan och börja parta.
Ring om ni är inne på området och vill träffas, ni lyckliga har mitt eller saras nummer.
ha det bra.
PUSS på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0