Love you to the end.

Jag tkr det är väldigt jobbigt allt det här med studiebidrag.
Jag gick in på Csn för ett tag sen för att kolla om vi får nå pengar den här månaden och då vill jag säga till alla er som inte vet att det får vi inte och det är jag väldigt och då menar jag väldigt irriterad över. Jag kommer leva på svältgränsen den här månaden, eller ja mamma betalar maten men godiset då? Festerna då? Ume, Lule och allt roligt jag har planerat då? jag ska if till Lule imorrn men Ume har jag inte råd med och jag hatar det och jag kommer hata Csn tills jag får pengar av dom. Med det menas att man inte tjänar nånting på att vara i skolan under hela Augusti-september.
Ikväll blir det nog troligtvis Nodo med tjejerna, min älskade sofia flyttar för ett tag till sthlm imorrn och jag kommer sakna
henne nå så obeskrivligt.
ont i skallen har jag idag också och jag har sovit under dagen och drömt dåliga drömmar så jag har helt enkelt en dålig dag idag, helt otroligt vad jag ogillar det.
nu ringde sofia så jag ska börja dra vidare till Staden, ha det bra allihopa!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0