hjärta

Idag har jag hinnit mer än vad jag brukar, har varit runt lite överallt sen klockan 9 imorse tsm med storasyster sedan så ringde jag till Bea och tänkte hitta på nånting tsm med henne men då gick det tyvärr inte så jag får hitta en annan vän att umgås med idag, dom finns det gott om.
sitter just nu och pratar med Johanna om igår, har varit endel pratande på sista tiden med mina vänner plus syskon och jag har insett hur himmla glad jag är som har så pass många, det känns helt underbart.
Jennie kommer tillbaka snart, vaknade så tidigt imorse så jag tänkte gå och lägg mig ett tag och imorrn börjar skolan, Illa. Jaja nu drar jag så jag hinner sova ett litet tag iaf.
Ni får ha det så bra allihopa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0