well i tried but i had to draw the line, and this question keeps on spinning in my mind: what if i had never let you go, would you be the man I use to know?

Nu har jag varit hos min syster för andra gången, har varit väldigt grinig på eftermiddagen eftersom att mamma iprencip slet upp mig ur sängen och tvingade mig att äta mat, man får då verkligen aldrig sova i det här huset.
förutom att jag varit hos min syster så har jag ju som sagt varit på stan idag också, jag har inte köpt ett skit eftersom att alla mina pengar är utlånade, 200 kr är inte mkt att hänga upp i julgranen men en macka + loka på kvartersbageriet
blev det iaf.
Nu ikväll så ska jag först klippa Linda och sedan ska jag vara med Bea hela natten låååååång, & det blir mys!:>
annars händer det inte mkt idag men jag har hunnit med mkt dom två senaste dagarna så jag är mycket, mycket nöjd.
nääni nu tänkte jag prata lite i telefonen och sedan ska jag ju som sagt klippa hår.
Nu drar jag.
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0