what can i say, what can i do? This is who I'am and I hurting you.

självklart är det ju så att jag inte tar in vem som helst i mitt hus elr vem som helst som får äran att sova under samma täcke som jag så det blev helt enkelt så att jag fick sova själv inatt, känns konstigt har sovit tsm med någon nästan hela sommarlovet men Linda svek så vad ska man göra åt saken?;>
Ikväll har jag med andra ord varit med Linda, vi var först hos mig, pratade, gick en kort runda med hennes hund och sedan for vi vidare till hennes lägenhet i Norrfjärden. Vi hade det riktigt mys, hon bjöd på bullar och te och sedare kring 11 kom Frida och höll oss sällskap. Var enormt längesen jag var med båda dom här två tjejerna kan jag tala om så det var riktigt roligt faktiskt. Kring 12 så skjutsade Linda hem mig och nu sitter jag här, jag som hoppades på att få sova med henne inatt men icket.


Måste även få säga att jag träffade en väldigt härlig kille idag, kan inte släppa han dialekt alltså shit. helt underbart!
Blir troligtvis tillbaka till Lule på fredag tillsmans med Linda, ska och hälsa på en person som jag inte träffat på vääääldigt länge sedan blir det möjligtvis fest beroende på hur deras ekonomi ser ut.
när jag ändå alltid är i Lule och härjar är det väl lika bra att flytta dit har ju x-antal sovplatser så varför inte?
Vi gillar de!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0