-`v´-

Det känns helt sjukt att säga att det bara är 4 dagar kvar till julafton, 6 dagar kvar innan jag får komma till min älskling, vara med han som jag verkligen har längtat efter.  11 dagar till nyår och ett helt lov framför mig.
Men först är det skola imorgon, en hel dag med vanliga lektioner, börja klockan 8 och sluta 15. Livet är hårt för en studerande, de må jag evrkligen säga! Annars imorgon händer väl ingenting speciellt, min älskade storasyster Jennie har kommit hem från Göteborg och ska stanna över jul och om hon kommer imorgon eller på Tisdag och hälsar på vet jag inte men då får jag iallafall träffa henne innan jag åker. Det känns bra!
Nu ska jag gå och lägga mig i sängen, under täcket och kolla tv.
Ha det bra allihopa!
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0