4e och sista advent!

Tiden går fort när man har roligt som man brukar säga men jag tycker inte att jag haft speciellt roligt på sistone så jag förstår mig inte riktigt på det där.
Det enda jag har gjort i veckan är att passa, skriva prov, plugga, vara trött och ha ont i skallen samt magen av nervositet och stress.
I fredags så tog jag de som jag sa tidigare lugnt, besökte nya sportbaren VIP kvällen med mina föräldrar, Farbror och Ingela och sedan fick jag några skjutsningar efter det.
Kvällen igår var en tjorvig men helt klart en rolig kväll kan man väl säga. Vi grattade Jonte som fyllde 18 år, så de var väl i Jävre de bästa och roliga var sedan kom jag hem till Pitestad, gick runt och frös och sökte efter Jimmy Åslund som sprungit bort till en av lägenheterna där som var omöjlig att hitta, och när jag tillsist hittat den så lägger jag mig i sängen med Frida och malin under täcket.
Mina kompisar lämnade mig och gick till Sunes för att äta. Inte okej! Men mat är inte riktigt min grej när jag har druckit så jag passade på de och gick ist och sökte Jimmy Åslund.
När jag var i Jävre så fick jag reda på en inte allt för rolig grej som en kompis tydligen har frågat en annan kompis i fyllan som löd såhär "vem tkr du mest om, mig eller Sandra?" Vem FAN frågar något sånt till en kompis om en kompis? Alltså seriöst, jag har känt dig sen jag var liten men du har visst gömt din fasad märker jag.
Vad hoppades du på att han skulle svara? " Ja, jag tkr om dig mkt mer än Sandra?" Var de det du hoppades på att höra kanske? Men jag ska säga dig att annat sa han till mig igår, nu tänker jag inte hänga ut någon men helvette! Jag ska ha en väldigt bra förklaring på detta. Du chockar oss alla!
Jag har börjat fundera varför endel av mina kompisar gör såhär och speciellt inte du. Är du lite svartsjuk över att jag umgås mkt med killar så du helt enkelt måste be dom att jämnföra oss två?
Jag ser det som ren jävla svartsjuka och rädsla för att inte känna sig omtyckt! Du sjönk enormt i mina ögon när du sa det där ska du veta, jag ger dig ett råd innan jag avslutar. SLUTA DRICK OM DU INTE KAN BETÉ DIG!
Hade kunnat skriva en jävla massa mer men jag rokar inte slösa mer tid på en sån som du.
Hare gött allihopa!
PUSS











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0