600+

Min lördagskväll var full av skjutsningar hit och dit, genom och ut från stan, fram och tillbaka till stan, till bersika och tillbaka till stan, till munksund och till öjebyn, från munksund till djupviken, från djupviken till stan ..
Också höll det väl på sådär ett rba tag men jag tjänade iallafall ihop 600 spänn så det ordnar sig nog, jag anser att det avr värt det iallafall speciellt eftersom att man kör på gratis bensin och en mondeo med automat.
Iallafall så blev det lite penagr slösade igår, jag gick in med mina vänner på pentryt och där träffade jag en heeeeeeeel del folk och det var verkligen roligt.
Klockan 2 går vi ut, jag släpper av Fredde, Johanna och Tosse hemma hos Dennis Lindh i stan sedan far jag vidare till Öjebyn och hämtar upp mamma och pappa.
Jag hann bli rejält förbannad innan dom kom men då fick jag smink av Andrés mamma för att hon tyckte att jag var så "söt,vacker" Det var verkligen hur snällt som helst, tack än en gång!:)
klockan 4 fick jag äntligen rulla vidare och de med min farbror, Ingela, mamma och pappa i bilen .
Lars har fixat två jobb till mig som jag ska besöka och lämna cv hos, det var verkligen hur bra som helst för det är väl behövligt för mig just nu.
Idag blir det en väldigt lugn dag/ kväll, blir att plugga en del och sedan ska jag även kolla en massa tv.
Nu ska jag fara och hämta lillasyster i Öjebyn.
Ha det bra allihopa.
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0