Drömmar

Ni ska bara veta vad jag drömde inatt alltså, haha.
För detförsta så drömde jag att jag plastikopererade mina bröst samt läppar och jag hade så förbannat ont men det blev jävligt fint iallafall så jag var nöjd med operationen.
Det avr inte så mkt mer med det men efter det så drömde jag ännu en dröm och de var att jag var tillbaka i Lule igen där jag var mkt i sommras, jag var hos en kompis också tror jag att några av mina kompisar också var med där inne där jag var.
Jag hade min brorsdotter med mig också och hon låg och sov i ett rum bredvid "mitt eller vårat" sovrum tillsammans med några till små barn från mitt dagis som jag praktiserade på.
Jag tänker inte berätta vad som hände i min dröm men det var iallafall jätte hemskt och jag hade värsta ångesten sen när jag vaknade men den släppte rätt så fort när jag märkte att jag sov i min egen säng. haha, fan.
Ibland älskar jag att drömma men ibland hatar jag de.
Ikväll blev de en aning ändrade planer, jag for till mormor och hälsade på henne och Therese bus katt som hon sköter. Vi drack te och såg äntligen hemma.
Nu är jag hemma igen och ska plugga ett tag innan jag ska se tv och sova, imorrn börjar jag inte förens 13.35 så jag får mig en sovmorgon iaf vilket känns oerhört skönt!
Ha det bra allihopa, natti.
PUSS!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0