drop-dead gorgeous!

Som jag sa tidigare så har jag varit duktig idag och för tillf'llet känner jag mig irriterad och rastlös.
Har precis duschat men jag tror trots det jag ska gå ut och kolla om vädret har blivit bättre för isf så går jag nog ut på en promenad, Jag håller på att bli galen här inne.
Jag har fått nå jävla virus på msn som stör mig så gud förbannat och ajg vet inte hur jag ska få bort det heller men iaf så fort jag loggar in så skickar jag en massa lenkar till folk så om ni får en lenk av mig så ÖPPNA DEN INTE för det är inte jag som skickar den utan den skickas av sig själv via datorn.
Jag ska omformatera den så fort jag får dit och kan ta över min musik på ett usb minne.
I övrigt så har jag bokat biljetterna till Kiruna nu och SATAN, tror ni det fanns nå bra resor den 26e eller? Nej, jag måste fara den 27e ist så jag har bokat in så jag kan fara på söndag 18.40. Det gjorde mig hur som helst mkt irriterad det också eftersom att jag redan nu håller på att längta ihjäl mig! Vad ska jag nu hitta på under helgen? För jag har verkligen ingen ork att fara på after x-mas, sorry men jag har inte det! Så det blir väl en hemmakväll med mamma och pappa om jag inte hittar på något annat ist.
Imorgon och på Onsdag blir det troligtvis Jobb för min del, det är bra att göra lite nytta ibland också även om man oftast känner att man inte orkar.
Nu ska jag minsann ta mig en natt promenad innan jag ska sova!
Ha det bra allihopa, Godnatt.
PUSS


Kommentarer
Erika

JAg blir blond imorrrrrn ;D

2009-12-22 @ 21:03:39
URL: http://erikavikstrom.blogg.se/
Sandra

jääävel;) Nu måste jag med de. Annars sticker jag ut i mängden och de vill vi ju inte! ;D

2009-12-22 @ 23:27:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0