Helgens!

Det verkar endast vara folk som festar ikväll märker jag så det blir väl att åka förbi någon fest tsm med Johanna mfl efter att jag släppt av mamma, pappa och Linda på Degeränget och Munksund.
Vaknade klockan 7 imorse, väckte ante, vi åt frukost och satt vid datorn ett tag innan vi for vidare till Lule.
Nu har han farit hem till Kiruna igen och det känns enormt tomt..
Att plugga lockade inte mig särskilt mkt idag men olyckligtvis så är jag ju tvungen ändå och har därför skrivit några rader i mitt skrivhäfte och läst ur ett häfte i psykologi.
För tillfället har jag ont i magen och väntar på mat. Vet inte hur mkt mat jag får i mig eftersom jag som sagt har lite ont men så länge det är go' mat så får jag förhoppningsvis i mig litegrann.
Imorgon är det Söndag och jag ska SOVA SOVA SOVA fast först får vi se vad kvällen bjuder på men det blir iallafall nyktert eftersom att jag har folk att hämta inatt och känner mig inte alls särskilt sugen, jag dricker ärligt talat hällre loka ikv :)
Nu ska jag gå och ta bort handduken från golvet, ozzy strycker sig mot den!
ha det bra allihopa!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0