Människor i behov av stöd!

Nu har jag iallafall fått ett utav veckans tre prover flyttat till veckan efter jullovet så då slipper jag tänka på de ett tag..
Om 10 minter ska jag gå ner och göra bort provet i människor i behov av stöd och jag hoppas verkligen att som jag sa tídgare det ska gå som jag vill och att jag får ettg odkänt iallafall för det var verkligen inte världens lättaste att plugga till men att göra sitt bästa är iallafall en betydelsefull början.
Imorgon är det Fredag och idag exakt en vecka kvar till julafton och jag har äntligen fått lite julkänsla, kallt och snö är det ute dessutom. Den kom sent i år men nu är den här iallafall!
Jag gillar varken snö eller kyla men det hör ju trots allt julen till så jag antar att det får vara godkänt i en månad iallafall sen får det gärna bli sommar elelr vår igen.
Ahjaa, back in business.
Nu ska jag kolla igenom papprerna en sista gång innan jag ska gå in i klassrummet för att skriva provet.
Önska mig lycka till.
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0