Marry x-mas!

Nu är det verkligen kallt ute måste jag säga och jag som har varit ute hela dagen och jobbat. Sjukt!
Jag hade verkligen hur mkt kläder som helst på mig som tur var så jag började inte frysa förens den sista halvtimmen ungefär. Skönt, men trots det var kinderna förfrysna när jag satte mig i bilen..
Imorgon är det julafton och jag skulle iprencip göra vad som helst för att få vara med min älskling ikväll.. Men man får inte alltid som man vill så jag får helt enkelt vänta till på Söndag ist och då ska jag kramas vill jag lova!
Ikväll kommer min efterlängtade syster hit plus alla andra barn i våra stora familj med respektive. Vi ska sitta på övervåningen, äta knäck, dricka julmust och spela bingolotto ihop och jag tror att de kommer bli hur mysigt som helst. Jag älskar den här dagen nästan mer än själva julafton! Underbart.
Vi ska iallafall vara hemma imorrn också kommer alla till oss, vi brukar oftast vara hemma och jag älskar det verkligen. Mkt skönare så man kan gå och lägga sig när man vill och dessutom så tkr jag mest om att fira hemma, känns inte lika stressigt så.
Nu ska jag duscha och byta om!
Ha det bra allihopa.
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0