Melissa Horn- falla fritt.

Vad vill du säga när allting är sagt? Vad vill du känna när någon tagit din makt?
Du vill att jag ska sjunga men bara om sånt som hör till ditt. men ska jag sjunga, Ja då ska de finnas tid att sjunga fritt.
Vem vill du spela när du lagt alla kort? Och hur vill du leva när tiden går för fort?
Du vill att jag ska känna för något som aldrig känts som mitt. Men ska jag känna,
ja då ska de finnas tid att känna fritt.
Hur ska du veta om ingen lärt dig hur? Och hur ska du våga chansa? Du som aldrig haft nån tur.
Du vill att jag ska älska med någon som bara älskar sitt. Men ska jag älska, ja då ska det finnas tid att älska fritt.
Vad ska jag skriva för att du ska bli berörd? Och hur högt ska jag skrika varje gång jag vill bli hörd?
Du vill att jag ska falla mot något som du har gjort till ditt. Men ska jag falla, ja då ska de finnas tid att falla fritt.
Ja ska jag falla. Ja då ska de finnas tid att falla fritt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0