Nöjd och glad.

Hej allihopa!
Klockan 10 igår kväll var jag framme hos mitt hjärta i kyliga Kiruna. Som ni förstår så gjorde vi inte särskilt mkt igår eftersom att klockan redan var så mkt när jag kom fram. Men iallafall så for hem till Andreas moster Linda som också bor i Jukkas ( bara några hus bort från Andreas hus). Vi stannade där och kollade film ett tag innan vi for vidare hem till honom och då hade tråkigt nog hans föräldrar redan gått och lagt sig.
Vi satte oss i tv- rummet och kollade en film som precis hade börjat och den var rätt så lång så vi var väl inte uppe i hans rum förens kring 1 nån gång och då fortsatte vi natten med att se en ny film, vi låg och mös som vanligt och sedan somnade vi.
Vi vaknade väldigt sent imorse, efter 1 och då hann jag inte träffa hans föräldrar då heller utan fick vänta med det tills dom var hemma från jobbet. Under tiden dom jobbade så låg vi kvar i sängen och glassade, jag duschade och snyggade till mig en aning och när jag var klar med det så hade Andreas redan gått ner.
Jag gick ner och satte mig med han ett tag och sedan kom hans föräldrar hem och det var dax att äta lite mat.
Jag fick öppna tre Julklappar som dom gett mig och i en av julklapparna innehöll det ett par skor och ni som känner mig vet ju att jag älskar och är helt galen i skor så jag blev otroligt glad. Det var ett par svarta 8cm höga klackar och höga upp mot benet. SKITSNYGGA!
Sedan öppnade jag nästa och nästa paket, det var tre sammanlagt och i dom innehöll de en längre grå t-shirt (som även kan användas som tunika) och en "halvärmad" tunika med några fina små kedjor på. BILDER PÅ KLÄDERNA KOMMER SEN när jag är hemma.
Jag är så otroligt nöjd, kunde inte bli nöjdare tror jag. Tack mkt älskling, du är världens bästa!
Jag har ju självklart köpt julklappar till han också men han har inte velat öppna dom ännu. Eller öppna och öppna.. Egentligen så är det inte så mkt att öppna. Jag har satt två utav hans julklappar i en påse och en utav julklapparna är inslagna så då får han iallafall nånting att öppna!
Just nu är Andreas på träning och den är hela tre timmar lång och har bara varit i 20 minuter, den slutar klockan 10 och tills dess vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag får gå ner och umgås med hans föräldrar ett tag men just nu sitter dom och äter så jag får gå ner snart helt enkelt. :)

Nu ska jag plocka lite i mina saker, packa upp och sådär!
Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa!
PUSS. S.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0