PANIK var ordet!

Just nu tar jag mig ännu en gång en välfökänt paus från pluggandet, alltså jag blir seriöst knäpp.
Satt upp från klockan 20 till 02.00 och pluggade igår men jag tkr ingenting fastnar. Jag måste förmodligen vara världens trögaste person eller så pluggar jag helt enkelt på fel sätt?
Vi får se, jag har ju prov varje dag i veckan nu så då får vi se om nånting har fastnat iallafall men det hoppas vi då! Jag ska iallafall fortsätta plugga nu, har bara tagit en kort paus när jag har ätit och nu när jag skriver här annars har jag pluggat på, flitig som jag är..
Ikväll händer inte mkt annat än att plugga, hade tänkt ta mig en promenad men jag känner att jag inte riktigt har tid med det tyvärr. Dte känns jätte hemskt att säga det men så är de faktiskt.
Nu ska jag fortsätta!
Ha det bra allihopa.
PUSS








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0