Stelfrusen.

Idag har jag jobbat hela dagen lång och det har verkligen varit hur kallt som helst och med det så har jag verkligen plågats hur mkt som helst och imorrn är det ju jobb igen men hur mkt kläder kommer jag måsta ha den här gången? Jag menar hade ju trots allt så mkt kläder så jag såg ut som en boll idag.
Om två dagar är det julafton och jag sitter här i mitt rum och lyssnar på musik med förfrusna fötter.
Snart ska jag gå och duscha och sedan ska jag lägga mig i sängen och kolla tv och invänta ett nytt avsnitt av Andra avenyn, taggad till tusen!
Mitt hår blir för övrigt bara ljusare och ljusare men det är bra för på skrivbordet står fortfarande färgerna och jag tror ärligt talat att om håret bleks i den här takten så är det nog blondt till på nyår men jag vill som ändå inte göra nånting med håret innan julafton om ifall det skulle bli fel och eftersom att jag ska göra ett försök med att klippa page också dessutom så kanske jag ser ut som fan när slutresultatet kommer. Förhoppningsvis inte!
Men jag färgar nog håret på Fredag eller Lördag trots allt så hinner jag få de tillfixat innan jag far till Kiruna på Söndag. Jag längtar ihjäl mig!!
nu ska jag duscha sen röja upp i rummet och ta en Pn.
Ha det bra!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0