Tack så mkt, du är bäst!

Vad säger ni om det här mina kära vänner, jag har slutat för dagen!!
Jag måste ha världens bästa mentor, hon är helt underbar.
såhär ligger dte till: alla andra i min klass förutom en person har tre lektioner mer än jag. Det betyder att dom har en lektion nu efter religion som är engelska och sedan har dom den sista lektionen som jag också har med katarina innan dom slutar för dagen. Vi ska bara pyssla sista lektionen och jag kände inte för att stanna kvar i två timmar extra bara för att pyssla med klassen så jag gick till henne i personalrummet och frågade om jag möjligtvis fick fara med med bussen som går kvar över 2.
Det fick jag lyckligtvis och då blir det att fara hem och vila ett tag eftersom att jag fått så lite sömn inatt och sedan ska jag vidare till Bea och plugga!
Nu ska jag gå igenom stan innan jag ska åka hem.
Ha det bra allihopa!
PUSS







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0