Uppdatering 28/12

Hej allihopa!
Jag kan väl börja med att säga att jag har det bra här i Kiruna och kylan.
Idag ahr det varit över 20 grader kallt, mina fötter var helt stelfrusna efter en dag på stan tillsamans med Andreas, hans moster, mamma och morbror.
Med mig hem från stan kom jag självklart inte tomhänt, En platta öl som jag coh Andreas ska dela på och sedan köpte jag mig även ett nytt pack med lösnaglar så jag har inför nyår.
Igår besökte vi ishotellet i 15 grader minus men som tur är så håller dom tjocka isväggarna en temperatur på minus 5 så jag klarade mig med kläderna jag hade.
Ikväll har vi ätit en god mat som bestog av lasagne (stavning?) Sallad och vin på sidan om, gottgott!
Jag har pratat med min vän Johanna som för tillfället är i Kittelfjäll och jag fick höra att hon också har det bra där hon är. Det blev jag glad av att höra.
Imorgon jobbar tyvärr Andreas till halv 4 så jag blir själv i hans hus nästan hela dagen men jag får väl sysselsätta mig med att sítta här vid datorn, kolla tv och liknande. Annars vad som händer imorgon vet jag faktiskt inte men jag hoppas på något roligt. Det återstår att se!
Nu hade jag tänkt gå enr igen och vara social med folket här i huset.
Ha det så bra allihopa.
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0