Varning för tråkigt inlägg.

heello amigos!
På skolan har vi lekt tillsamans med ettorna och tvåorna i freja, det var kul att se dom skämmas litegrann.. Sry men that's life, vi har också fått skämmas när vi var lika små som ni!
Just nu är jag glad, en del är verkligen hur roliga som helst och en del låtar är hur roliga som helst, väcker många minnen och nu inser jag mer än någonsin.. ÅH VAD JAG SAKNAR DIG SOFIA! Många minnen med dig.
nåväl, Vaknade precis från min djupa sömn som varat i 4 timmar ungefär, missade maten som så många ggr förut. Det var minsann ett tag sen jag åt middag nu känner jag, men imorrn blir det middag iaf.
Nu är jag iallafall väldigt pigg, tidigare var jag trött och hade pms.. Ni vill inte ens veta hur jag är då ;) Hjälp.
Fast för tillfället äter godis som vanligt, kollar tv och väntar på efterlyst, skriver även emd x-antal personer på msn och dricker mjölk.
Imorgon är det torsdag och en dag närmare helg och vila, vet inte riktigt avd jag ska hitta på då, Andreas kommer iaf som ni vet men i övrigt blir det nog rätt så lugnt, börjar 12 och slutar vid 15 tiden ungefär.
Nu ska jag duscha, raka benen, och sedan städa rummet!
ha det bra allihopa.
PUSS





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0