erika!

jag får panik, jag och erika kom nyss fram till att vi har tappat bort ett helt engelska arbete, det är borttaget från hennes användare verkar det som och det är verkligen inte bra för våran del, flera veckors arbete BORTA.
lång dag idag som jag avslöjade i gårdagens inlägg, mycket jobbigt och vi har nyss haft idrott, Volleyboll. :)jag älskar det för det är så förbannat roligt, nog för att det inet gick sådär jätte bra för vårat lag alla ggr. En match så spelade jag iaf mot erikas lag och hon kallade mig för en sak som kanske inte är allt för bra att bli kallad för just bland den idrottsgruppen vi är i. Det var grymt pinsamt men vi fick oss en gott skratt iaf ;> Jag tänjer inte ens säga vad hon kallade mig för, inget speciellt farligt egentligen det bara blev skämmigt bland dom jag var tsm med just då. ;> hah                   
Men det gick bra bara för att det var så roligt. Idag ska jag övningsköra med stefan igen och jag hoppas på godkänt igen. Jag vill verkligen köra upp snart. :) JAAAAA. Nu hittade erika vårat arbete så nu är jag glad igen, fyfan vilken lättnad :D just nu sitter jag i datasalen på skolan och har som sagt sökt efter ett försvunnet engelska arbete om scotland som nu är återfunnet, tack och lov! Engelskan slutar nu så jag ska gå ner och hämta telefonen i jackan och slå en pling till fjanton. Ha det bra.
PUSS

                            


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0