Fettisdag

Hej Snyggisar!
hoppas att ni har en bättre dag/ vecka än vad jag har. Den ser fortfarande mörk ut. Jag försöker men det känns bara så jobbigt just nu. Med det mesta faktiskt, det är inte bara en sak precis. men det är klart man ska göra sitt bästa och le fastän man egentligen gråter innombords. Det har jag lärt mig och det funkar faktiskt. Ett tag iaf.

Idag får vara en tjockisdag antar jag, kanske inte för vissa men för dom flesta iallafall. Jag tycker inte inte speciellt mkt om semlor så jag får äta godis idag istället. Semlor har aldrig varit nånting för mig men att äta semlor har ju aldrig varit ett tvång så ingenting jag lider av precis:). Just nu ligger anton tålmodigt framför en film och väntar på mig i sängen så ajg ska snart gå tänkte jag. Dessutom börjar jag bli rätt så trött, kanske en gnutta feber nu igen? Jag hoppas inte det. Jag ska kämpa mig igenom den här veckan vare sig jag är sjuk eller inte tänkte jag. jag har bara tre dagar kvar att spendera tsm med barnen så jag ska ta vara på den tiden tänkte jag :)
nu är det dax för mig att sova :)
Godnatt & sovgott

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0