Figa

första dagen på dagis idag, det gick bra men däremot väldigt trött och sliten. Barnen var snälla som vanligt och det var inga som helst problem. Idag har jag även gjort min figa som jag visade upp för katarina min mentor. Barnen klarade det galant och det var riktigt roligt:) jag har provat min figa på 3 barn tidigare det gick också jätte bra så jag tog 4 nya barn idag för att prova på hur dom klarade, dom var precis lika duktiga. Känns bra att figan är bortgjord och att katarina har varit förbi så jag slipper gruva mig för det nå mer, man är alltid så nervös att det ska gå dåligt bara för att hon är med men som sagt så gick det utan problem och det är jag mycket nöjd över!:)
Nu är det snart helg igen men först ska det vara torsdag och jag ska vara med min älskade vän maria- vi ska ha så roligt så =) På tal om henne så kom jag precis på att jag skulle ringa henne snart så jag måste börja avrunda eftersom att jag ska hinna plugga också innan det blir för sent och vi brukar sitta och prata ett bra tag så nu ska jag ta upp luren och ringa tänkte jag. ha en fortsatt trevlig kväll people!
PUSS


Kommentarer
Erika

jag gjorde också figan idag! det gick superbra!

2009-02-19 @ 21:23:23
URL: http://erikavikstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0