Galna hundar & Palt

just nu sitter jag hos mormor, hundarna jagar varandra och skäller som galningar kan möjligtvis vara därför mitt huvud dunkar förfullt. Mormor bjöd på palt vilket var väldigt gott så jag är väldigt nöjd över min dag det enda jag lider av just nu är att jag är massor förkyld och får nästan inte fram ett ljud när jag pratar. Väldigt jobbigt måste jag säga eftersom att min hals gör enormt ont. Sedan så ahr jag ju min dunkande huvudvärk, jag kanske börjar bli sjuk. det är ju frågan alltså, kan mycket väl vara så.
Idag har jag övningskört med Robban och fick godkänt i ännu en sak: backning i gatuhörn eller vad det hette. Det går iaf ut på att backa in efter plogkarmen i en korsning, sen så fick jag prova några stycken sånna olika. Det gick väldigt bra iallafall & är nöjd med min lektion. Vi ska snart fara hem härifrån så då ska jag vara med anton, han ska komma till mig & vi ska se film. :) jag längtar extremt mkt efter helgen, jag är utsliten redan nu & behöver sömn och vila. Imorrn blir det dagis för min del det kommer bli mysigt. sedan efter tre får jag väl se vad jag hittar på men jag är väl förhoppningsvis tillbaka imorrn så får ni höra om min händelserika dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0