Hur då bloggdesign?

Hej gullungar!
jag blir så gudförbannat, jag får ju aldrig till det alltså. Jag fattar inte hur man gör, jag försöker hur mkt som helst med att få till min blogg men det blir bara fel HELA JÄVLA TIDEN. ojooooooj jag har då gett upp för längesen. Men så går det när man inte har det minsta tålamod till saker och ting,.
Idag har  jag varit på dagis hela dagen, vilket ahr varit helt ok. Har varit extremt trött däremot eftersom att jag bara har sovit sådär 6 timmar inatt om ens de. Så går det när de går en massa bra teveprogram på tv så att det inte går att stänga av den. Jag hr varit ute till mestadels hela dagen tillsamans med ungarna annars har det inte hänt det minsta idag. Har ingenting att göra och är så himla rastlös så jag tror att jag ska gå en promenad på 1.1 mil snart, skööööönt!:)
Ikväll kommer anton till mig som vanligt och förövrigt blir det abar lugnt, kasnke sätter mig och pluggar litegrann eftersom att ajg inte har nått vettigare för mig. Fast först ska jag ringa Mia :)
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0