Lååååååååång dag.

jobbig dag idag. en väldigt dryg sådan!
jag började redan 08.10 idag med motion till musik som är världens värsta jag råder er att inte välja det i andra klass!
lektionen slutade 10 och jag gick till omklädningsrummet för att ta en dusch och ett ombyte. Det är väldiigt kallt idag känns det som närmare 15 grader och jag håller på att frysa ihjäl. säg inte att norrlänningar är mer van vid kyla än andra för jag verkligen hatar det. man fryser ju fan ihjäl så fort det är 10 grader bara.
Nästa lektion börjar inte förens 11.40 och jag sitter uppe i datasalen och väntar. Är inte det minsta hungrig nu och vi har egentligen lunch, jag känner ppå mig att detta kommer bli en slitig dag, helst efetersom att jag inte får fara hem när jag slutar heller. Nej då ska jag övningsköra med roberts, har just ringt dit och frågat om dom kan komma och hämta mig på skolan för jag orkar verkligen inte gå!
när jag kommer hem igen efter en lång dag på skolan så ska jag plugga och möjligtvis vara med min anton, annars får jag nog ingen sömn inatt. Du gör det så mycket lättare för mig att slappna av & du vet avd jag har sagt.
jag måste ävenfå ge er ett råd att prova rött blåbärs te som är väldigt gott. Linda hade tydligen smakat det hos jennie, min syster i lule som brukar ha så himla goda te sorter så vi köpte hem det och jag kan tala om att det är verkligen nånting att rekomendera- väldigt gott. nu ska jag springa ner till klassrummet för att se om bea eller nån annan av mina kära vänner kommit tillbaka från deras lektioner så jag har nått roligt sällskap.

älskade A.


Kommentarer
Linda Hurtig

Faktiskt så smakade jag det hos Therese ;)

2009-02-02 @ 18:16:18
URL: http://lindahurtig.blogg.se/
therese

Men eller hur! Hon hade prövat det hos mig! Dah!

2009-02-02 @ 18:24:31
URL: http://theereese.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0