nagelacket..

igår var jag hemma med anton & jugge kom hit och lämnade ozzy, vi var hundvakt tillsmans med mamma & pappa.
kvällen spenderades med godis framför tvn isolerad från det kalla vädret. det har utan tvekan varit alldeles för kallt för att vara ute dom tre senaste dagarna vi har haft upp till 19 grader vilket är långt förbi min köldgräns för att kunna vara ute eftersom att jag fryser ihjäl kring 10.  Just nu sitter jag hemma i min nya tunika framför datorn med musik i brist på annat. Anton for precis hem så jag har absolut ingenting vettigt att göra. Jag ska bara sitta här och vänta på att johanna och fredde kommer. Mamma sa till mig idag en inte alls så rolig komentar fast samtidigt så var den lite kul men jag blev mest irriterad. Jag har svart nagelack som inte alls är särskilt vanligt för mig men eftersom att jag har lite svart på mig tillsmans med min tunika så passade det bäst med svart nagelck för ovanlighetens skull. Mamma påpekade iaf att jag skulle se ut som ett emo om jag hade svart hår också. vilken fjant hon är, tur att jag inte ahr svart hår då eftersom att man är emo i hennes ögon om jag skulle haft de ;)
jag är sugen att färga mitt hår igen men jag har ingen aning om hur eller vilken färg, ( inte svart iaf ;> ) så det får vänta ett tag- dessutom så nöts det så mkt på håret eftersom att jag just har färgat håret flera ggr om..

jag hoppas att du ångrar dig så jag får sova med dig inatt, du vet avd jag har sagt- det är inte mitt fel om inte du vill följa med, jag frågade iallafall. :)
äskade A.



Kommentarer
Erika

haha, sandra du skulle säkert frysa om det var -5 graderkallt xD haha, din mamma är allt bra lustig, men vem vet du skule kanske se lite emo ut, då skulle kanske alla emo killarna i freja börja prata med dig xD hehe

2009-02-08 @ 09:03:44
URL: http://erikavikstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0