I really shouldn't miss you but i can't let you go.

åh, det måste ha variit en mening med det där för hade jag bara gått förbi där 5 minuter senare så hade du inte stått där, allt ska vara så förutsägbart frågan är bara varför.
Idag ahr jag hunnit vara in till stan, varit med johanna och handlat hårfärg så just nu sitter jag med färg i håret och väntar på att bea ska komma hem. Först ska jag äta tillsmans med familjen senare ska jag springa över till bea och vi ska tillsmans göra oss klara inför ikväll då det blir fest. har ingen aning om vart vi ska festa men vi lär väl hitta mnått ställe där vi är välkommna. Jag är väldigt och då menar jag VÄLDIGT hungrig just nu och funderar på om jag ska dra mig till köket och göra nå käk. Anton for just iväg till dennis för att lana.. Jag förstår mig ärligt inte riktigt på det där med lan. Man sitter framför datorn en hel natt utan sömn och spelar ett spel där man går runt som offer och dödar varandra ;s Kul det låter va? jag vet att det inte är kul för jag har prövat och erika har också erkänt att hon har prövat en gång i tiden och tyckte inte heller att det avr roligt men kan vara beroende på att hennes gubbe ramlade ner i ett hål och alla vägrade att skicka ner ett rep till henne så hon dog där nere. sorgligt men sant.. Näni jag tycker nog att det avr lika bra det är nog att min poujkvän sitter där och spelar dag in, dag ut tänk om du också skulle göra de E?;) hahah fyfan.

nu får det vara nog med tibia snack för nus ka jag faktiskt gå och göra nudlar. Ha en bra kväll!:)
PUSS


Kommentarer
Sandra och Lovis

Vad blir det för färg på håret då?

2009-02-13 @ 16:36:57
URL: http://spikesandra.blogg.se/
Erika

Haha, fyfan för tiba. jag hade fan bara dött igen :( Vilken färg blire på håret? ;D hoppas du och beut får roligt! :D

2009-02-14 @ 11:00:00
URL: http://erikavikstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0