Okej, inte händelserik!

idag blir det en inne dag eftersom att det är närmare 20 grader kallt, brr!
lite senare idag när jag hunnit piggna till lite så ska jag sätta mig att plugga till samhälls provet jag har på måndag,tisdag? nästa vecka iaf.. Ingt jag direkt längtar till, det är så förbannat tråkigt att plugga så det finns inte!
Johanna ingde mig nyss, hon ahr också blivit förkyld så hon känner sig hängig och trött. Vi sitter nog i samma båt hon och jag men som tur är så har jag iallafall fått tillbaka min röst som har varit gone with the wind for two days.
jobbigt det där med förkylningar & ännu jobbigare blir det för mig när jag inte får vara med barnen medans jag är som mest förkyld dom blir ju smittade direkt dom är i närheten av en. Men det blir faktiskt jag av dom också men det har dom minsann inte tänkt på ;) Helg imorrn & jag längtar, lägntar i massor!
nu ska jag lägga mig och se tv.
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0