misslyckat kallas de!

Igår var jag på fest tillsamans med johanna och fredik och vi var runt lite överallt. Vi började kvällen hemma hos johanna bara vi två sedan for vi vidare till Dennis Lindh och var där ett tag innan vi for vidare till älvsbyn som jag inte har någon som helt aning om varför vi for dit. I brist på annat kanske?
iallafall så kommer jag inte ihåg särskilt mycket av just när vi var i älvsbyn eftersom att det blev lite för mycket för mig så jag somnade i bilen påväg dit och sov sedan tills jag var hemma hos anton igen. Kändes lite onödigt att det blev sådär just den kvällen eftersom att det inte blir så särskilt ofta. Det blev ingen sen kväll för mig med andra ord. Vaknade sedan i morse av att jag avr i stort behov av vatten så jag gick upp och hämtade vatten och jag kan lova att den kändes som att tusen fåglar pickade mig i skallen samtidigt, fyfan vilken huvudvärk. Det är väl priset man får ta när gårdagen inte blev som tänkt. Riktigt irriterande måste jag säga.
idag har jag som mest sovit hela dagen lång och det behövdes kan jag lova, snart kommer anton hit och då ska vi se film och bara ta det lugnt. Pratade med Mia tidigare idag och hon berättade att ronny fyllt år, vilket jag absolut inte hade den blekaste aning om. Grattis till honom. :)
jag är otroligt sugen på nudlar idag så jag tror bestämde det blir min middag :) gott som fan!;>
Pusstjing


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0