älskad helg!:)

grymt lyckad helg måste jag säga förutom att ajg avr på lagomt dåligt hurmör i fredas pga allt tjorv & knas. det ordnade sig iaf när jag bestämde mig för att fara på fest hos johan istället- det blev en mycket lyckad kväll med roligt sällskap :)
tack mia, min älskade vän för att du alltid ställer upp för mig. vi hade otroligt roligt i helgen, nånting som jag gärna gör om, jag fick dessutom träffa mycket roliga gamla vänner också som ajg inte träffat på ett tag så det var roligt!:)
förövrigt i helgen så har jag inte gjort så värst mycket, i fredas var jag mest lugn fast lite lagomt sur sådär för att allt gick fel.- Lördas var jag då på fest hos Johan och igår var jag med anton, bara hemma och tog det lugnt.
som ni ser en rätt så härlig helg ändå. jag hoppas att ni också haft en bra helg. Imrorn är det skola vilket känns riktigt jobbigt, men jag överlever väl antar jag bortsett från alla jobbiga idrottspass!:/
nu ska jag äta godis och se tv. Ha det bra!=)
Pusstjing



Kommentarer
Linda Hurtig

mitt halsband?

2009-01-26 @ 21:00:30
URL: http://lindahurtig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0